N-oi fi eu regina, dar merit un rasfat Royal

Buna dragilor,

E oficial! Incepand cu data de 28 octombrie, subsemnata aici de fata are concediu. Si nu 2-3 zile, ci pana pe data de 13 noiembrie, iar mie inca nu imi vine sa cred. Poate o sa vi se para ciudat, insa eu, in cei 7 ani de munca prestati pana acum, nu am avut parte de un concediu adevarat. Da, am avut parte de cateva zile la mare, de cateva zile de stat acasa, si de cateva zile in luna de miere, insa cam atat. Jobul meu nu imi prea permite concedii de lunga durata, asa ca de fiecare data cand plecam pe undeva, peste maxim 2 zile suna telefonul si eram chemata de urgenta inapoi.

De data asta m-am organizat cum trebuie la noul job (care nu mai e nou, ca am aproape 9 luni de cand sunt acolo), am anuntat de 3 luni ca imi iau concediu si la jobul part-time, asa ca sunt in grafic cu toate. Poate sunteti curiosi ce o sa fac? Ei bine, totul e planificat pana in cele mai mici detalii. Prima saptamana o dorm. Vreau sa dorm de dimineata pana seara, si de seara pana dimineata. Cu telefonul inchis, cu jaluzelele trase, fara niciun sunet in jur. O sa o las mai moale si cu mediul online si o sa citesc foarte mult, cand nu o sa mai pot sa dom.

In a doua saptamana, care include si sarbatorirea a 3 ani de casatorie, vreau sa plecam in vacanta. Nu o sa stam prea mult, insa deja am planul facut de acasa, ca asa imi place mie sa imi organizez vacantele pana la cele mai mici detalii. Planuiesc o vacanta scurta in Brasov si in imprejurimi. Tot in acea zona am fost si in luna de miere, insa n-am avut prea mult timp, fiindca am vrut sa cuprindem mai multe puncte de atractie intr-un timp destul de scurt.

De data asta o sa fie o vacanta mai calma, fara graba. Am cautat deja, cu vreo 2 luni inainte, cazare in acea zona, si dupa multe cercetari am gasit ceva ce cred ca o sa ne fie pe plac la amandoi. Ne-am informat peste tot, am cautat recenzii, am cautat poze. Am dat peste ceva ce ne-a placut amandurora si ne-a dus cu gandul la zapada si la iernile din copilarie:

Ce vedeti voi in poze este Hotel Royal Poiana Brasov, un loc care arata de basm. Acolo planuiesc cateva zile de liniste si de rasfat, iar cand am vazut aceasta poza, deja m-am inchipuit eu acolo, citind linistita o carte intr-o dimineata calduta, cu o ceasca de cafea fierbinte in mana.

Ca tot vorbeam de rasfat, o sa fiu cel putin o data pe zi prezenta la sauna, iar seara o sa imi convoc sotul la o partida de biliard, ca in tineretile noastre, cu toate ca eu sunt cam nepriceputa la acest joc.

In fiecare zi vom planui cate o iesire in natura, fiindca Poiana Brasov are multe de aratat. Daca o sa avem norocul sa avem parte si de zapada, o sa ne delectam cu ore petrecute pe partia de ski sau de sanuis, o sa mergem la patinoar sau o sa avem parte de plimabari cu sania trasa de cai. Cu siguranta va fi o vacanta din care ne vom intoarce cu bateriile incarcate.

Voi ati fost in Poiana Brasov? Ce activitati ati mai avut acolo?

Kiss Kiss.

* Acest articol este scris pentru proba cu numarul 6 de la SuperBlog 2017.

Share:

27 comentarii

1. Am fost de ceva timp în Poiana Brașov, Brașov și împrejurimi. Am admirat peisajele și ne-am pierdut pe străduțe.

RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de rasfat regal si odihna placuta sa ai!

3. Noi mergem des in Poiana fiind din Brasov si in general ne plimbam, mancam ceva bun la Sura dacilor, aruncam un banut in fantana si stam de vorba cu Dumnezeu la bisericuta de lemn.

4. Claudia, iti doresc sa reusesti sa te odihnesti, sa ai parte de o vacanta frumoasa alaturi de sot si sa iasa totul asa cum planuiesti!
    La multi ani pentru 3 ani de casnicie!

RăspundețiȘtergere
  5. Nu am fost deloc dar cu siguranta o sa merg in aceasta iarna. Clar vreau si eu acolo.

6. Am vrea si noi sa ajungem anul acesta insa nu stim sigur.

7. Si eu ador mauntele! Poiana Brasov este pe lista preferintelor si la mine!
    Succes la SuperBlog!

RăspundețiȘtergere
  8. cu siguranta meriti rasfat dupa atata munca, vacanta placuta, voi fi si eu la Bran la sfarsitul lunii :)

9. Eu nu am fost încă în acea zonă, dar îmi doresc să ajung și sper că se va întâmpla destul de curând.

10. Eu ma cam limitez la schi si aruncatul cu privirea panoramica, de restul beau vin fiert.

RăspundețiȘtergere
  11. M ai terminat cu titlul 😂😂 iti urez mult succes, mie mi a placut ce a iesit.

12. N.am mai fost in poiana de ani buni...cand am vazut Royal, am zis ca te legi de gama de saltele de la dormeo :)) defect profesional :))

13. N-am mai fost de mult timp in Poiana. De multe ori mergeam doar ca sa mai vizitez zona si nu am facut nici un fel de activitati in zona

RăspundețiȘtergere
  14. Am fost de multe ori în copilărie, dar au trecut mulți ani de atunci și chiar weekend-ul ăsta dăm iar o fugă în Brașov, vreau să revizitez orașul ca adult, dar cred că o să dăm o fugă și până-n Poiana Brașov.
    Vacanță plăcută și La mulți ani! :)