Cum sa treci iarna cu AnveloStar
Buna fetelor,
Nu stiu cum e vremea la voi, dar la noi e zapada multa. Si multa gheata, Si multe grade cu minus. Adunati asta la un oras in care aproape in fiecare zi se mai inchide cate o strada, din cauza ca pocnesc tevile cu apa, si rezulta reteta dezastrului total. Pentru a avea curaj de a iesi din casa pe o asemenea vreme cu masina, cel mai important lucru este sa fie echipata cu cauciucuri de calitate. Eu una nu ma pricep la asa ceva, recunosc. Pana acum, sotul era cel care se ocupa de tot ce tine de masina si de intretinerea ei, inclusiv de pregatirea ei pentru iarna. Eu urcam ca diva in partea dreapta, si butonam telefonul tot drumul. Ei bine, unele schimbari din cadrul jobului ma vor forta sa fiu eu cea care va conduce, si singura. Recunosc, am emotii mari, dar trebuie sa-mi fac curaj si sa ma urc la volan. Si pentru ca vreau eu sa fac totul cap coada, o sa incep cu cauciucurile. Masina la dispozitie deja am, deci asta nu este problema, asa ca urmeaza sa ii cumpar papucei.
Sefa mea, persoana care a avut curajul sa isi dea masina pe mainile mele de persoana cu permis de conducere de 5 ani, dar care n-a condus nici 5 saptamani zi de zi, mi-a recomandat AnveloStar. Ea a zis ca si-a luat de acolo cele necesare pentru cealalta masina a ei. Avantaj mare e ca la doua bucati de anvelope comandate, transportul este gratuit, deci as castiga din prima. Acum sunt in dubii si nu stiu ce sa aleg, fiindca eu cu siguranta nu sunt experta in asa ceva:
Prima varianta ar fi aceste aceste anvelope de iarna Falken, cu indice viteza T, clasa de eficienta F, aderenta pe carosabil ud C. De firma asta nu am mai auzit pana acum, deci n-am idee daca isi justifica pretul ridicat.
A doua varianta ar fi anvelopele Pirelli, cu indice viteza tot T, dar cu clasa de eficienta E, si aderenta la carosabil ud B. De Pirelli am mai auzit, recunosc, dar pe atunci fiind subiect neinteresant pentru mine, nu prea mi-am batut capul sa si retin ceva. Oricum, acei indici sunt lucruri total necunoscute pentru mine. Pe site nu au nicio informatie legata de ce reprezinta aceste lucruri, de parca toata lumea ar fi mecanic auto si ar intelege. Totusi, daca ar fi sa o luam prin deductie logica, cred ca cele de la Pirelli sunt mai eficiente. Si pretul este mai bun, deci cred ca ar fi cea mai buna alegere. Mai sunt si alti indici pe acolo, precum nivel de zgomot, indice incarcare si run on flat, dar pe aceia ii cam dibui eu, cat de cat, deci am sarit peste acele detalii.
Cred ca pana la urma voi apela la cineva care chiar se pricepe la asa ceva ( a se citi sotul meu), pentru a fi sigura ca voi face cea mai buna alegere.
Voi cum alegeti anvelopele de iarna pentru masina?
Kiss Kiss.
4 comentarii
eu am micheline, dar ale mele sunt mari si cam greu de gasit
RăspundețiȘtergereAm inteles ca sunt bune si alea.
Ștergerecel mai important este sa fie anvelope noi. Eu nu prea sunt fan second hand sau resapate.
RăspundețiȘtergereSotul a avut resapate. A zis ca sunt bune.
Ștergere