(P) Email Marketing

vineri, mai 01, 2015 Claudia`s Choice 1 Comments

Ati facut, intr-un final, marele pas si v-ati deschis propria afacere. Lucrurile merg parca binisor, dar cu siguranta este loc de mai bine. Daca doriti sa avetti o afacere profitabila, trebuie sa deveniti cunoscut si in mediul online.

In pratica, lucrurile suna cam asa:daca aveti o firma si doriti sa va cresteti vanzarile si sa va lansati in lumea virtuala, trebuie sa va promovati. Daca incercati sa va promovati singuri, veti constata ca aveti nevoie de foarte mult timp, foarte multe resurse, si o modalitate de a avea access la o baza de date destul de mare cu clienti. Insa timpul oricarei firme este destul de limitat, resursele - mai ales la inceput sunt minime, iar baza de date a unor posibili clienti lipseste cu desavarsire. Sau daca aveti o baza de date, persoanele de acolo n-au nici in clin nici in maneca cu tipul dumneavoastra de afacere promovat. Sau, in cel mai rau caz, mesajele trimise de dumneavoastra ajung direct in Spam, teroarea oricarei persoane care vrea sa existe in mediul virtual.

In acest caz ce este de facut? Apelati la servicii de promovare prin email marketing.




Social Media Agency ofera servicii de promovare online prin email marketing, pentru intreprinderi mici si mijlocii, la preturi foarte convenabile.


Cum functioneaza Email Marketing? Firma doritoare de promovare prin email  se hotaraste asupra continutului emailului publicitar. Din acest moment intra in scena Social Media Agency, care expediaza mesajul publicitar unei baze de date proprii, formate din minim 10.000 de utilizatori. Desigur, baza de date poate fi pusa la dispozitie si de catre client. 

Din momentul in care s-au trimis emailurile, compania va ofera statistici complete cu privire la rata de deschidere a emailurilor si cu accesarea linkurilor trimise in email. De asemenea, se garanteaza o rata de deschidere de minim 5%.

Vi se pune la dispozitie baza de date cu emailuri a persoanelor care au deschis emailul dumneavoastra si care au accesat linkul atasat in email. 

Din acest moment, totul devine mai usor. Trimise cu regularitate, aceste emailuri de promovare cresc interesul consumatorului asupra serviciului sau produsul oferit, cresc vanzarile, si ofera o imagine clara asupra firmei, iar pe viitor clientul va deschide cu siguranta un email de promovare.



You Might Also Like

Un comentariu: