Multifleet sau cum as implementa monitorizare gps pentru firmele de curierat rapid


Buna fetelor,

Nu stiu cum e la voi, dar in cazul meu intampin mai mereu probleme cu livrarea coletelor prin firme de curierat rapid. Fie ca le folosesc serviciile ca persoana fizica, fie ca persoana juridica, mereu am intampinat dificultati in aceasta privinta. Ca si persoana fizica, lucrurile stau mai simplu, daca as putea spune asa. Primesc colete prin curierat rapid de ani de zile, si chiar daca s-a intamplat sa ma sune curierul si sa-mi zica ca imi aduce astazi un colet, si el de fapt l-a livrat peste doua zile, n-a fost un capat de lume, fiindca cel putin in cazul meu, nu-mi comand niciodata produse de care am neaparata nevoie din scurt, ci de fiecare data prefer sa le comand cu cateva zile sau o saptamana inainte pentru a evita eventualele neplaceri create de intarzieri. In plus, traiesc intr-un oras mic, si majoritatea curierilor ma stiu de la serviciu, deci stiu deja unde sa ma gaseasca, si de multe ori ma suprind si imi aduc la birou coletele.

In ceea ce priveste relatia mea cu firmele de curierat in cadrul serviciului, lucrurile nu stau insa ca pe roze. Pe plan local nu am avut niciodata probleme, domnii de la firmele de curierat sunt ok, am mai intampinat, desigur, mici neplaceri, dar au fost cauzate din lipsa de comunicare si s-au rezolvat repede si eficient. In tara insa situatia este groaznica. Am colete pierdute de 4 luni, care au disparut miraculos si nu  s-a mai dat de ele nici astazi. Evident, sesizarile facute la firma de curierat au ramas in aer, fara raspuns. Am colete care fac o distanta de 120 km in mai mult de o saptamana, cu toate ca sunt primise prin curierat rapid. Si pe jos daca le-as fi dus eu personal, ajungeau la destinatie. Am destinatari care ma suna sa ma intrebe ce s-a intamplat, de ce nu au primit niciun semn de la curier, iar eu primesc mailuri de notificare cum ca destinatarii au fost avizati, dar nu au raspuns la telefon sau nu erau acasa, iar bietii oameni stateau tintuiti intr-un loc 2-3 ore, cu promisiunea curierilor ca vor veni sa faca livrarea.. Si asta se intampla si in cazul clientilor vechi, de incredere, care asteapta livrarea coletelor, ba chiar sunt conditionati de primirea lor. Situatia este destul de neplacuta si nu s-a intamplat o singura data sa pierdem clienti datorita serviciilor de curierat rapid, care numai rapide nu sunt.

Din punctul meu de vedere, o rezolvare sigura a acestor situatii ar fi implementarea unui sistem de localizare auto prin gps, care sa fie disponibila direct pe site-ul curierului, ca o anexa la AWB. Multifleet este un astfel de site, care ofera servicii de moniorizare si management flota auto prin GPS. Serviciile lor sunt vaste, si includ multe beneficii, fiind solutii web cu alertare in timp real, care ajuta angajatorii sa stie in orice moment situatia transporturilor efectuate de angajati. Asadar, angajatorul va sti in orice moment unde este autovehiculul angajatului, opririle, viteza, carburantul consumat si multe alte detalii care ii va oferi analiza detaliata a eficientei si cheltuielilor.



Daca s-ar implementa doar partea de monizare auto prin GPS, in timp real, pentru curieratul rapid, cred ca lumea ar fi un loc mai bun :D Livrarile s-ar face conform cauzelor stipulate in contract, am avea parte atat de curieri fericiti, cat si de clienti multumiti. In speranta ca poate un manager de la firmele de curierat are curiozitatea sa caute online metode de crestere a eficientei livrarilor si ar da de umilul meu blog, le las si datele de contact ale firmei : Sos. Bucuresti-Ploiesti Nr.17 Et.4, Sector 1 Bucuresti, 013682, Phone: +40 317 102 085; +40 317 102 087,Email: suport [at] auto3p.com.ro
Web: www.multifleet.ro/ro si poate situatia livrarilor in Romania se va schimba in bine.

Voi ce parere aveti despre monitorizarea gps in timp real a curierilor? Ar imbunatati situatia livrarilor din tara noastra?

Kiss Kiss.

Share:

4 comentarii

  1. Ar fi o idee buna sa aiba toate firmele asta... Eu am vazut la Cargus cum se incarca pachetele. Cu ce crezi? Cu picioarele. Nu ii intereseaza daca este ceva casant in interior. Nesimtiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut la Fan curier, in urma cu vreo 5 ani, o masina parcata fix in buricul targului. Coletele erau aruncate in masina, ca si cum erau aruncati cartofii intr-un sac.

      Ștergere
  2. eu lucrez in transport si noi avem un sistem de genul, este foarte util

    RăspundețiȘtergere